AFTER LUNCH

Nu har man ätit sig mätt på kebab-biff, ris och vitlökssås... man luktar inte så gott i munnen om man säger så.
Kanske ska jag och Anna dra och köpa MCdonald´s  mjukglass med chokladtopping? (a) det är iaf varmt rekomenderad till alla sötsugna! :)

Imorgon går vi bara halvdag i skolan och på onsdag är vi lediga! yes! så då ska jag följa med Linnéa till bergtorp :)
Var i stallet igår och red Tim, det var hur mysigt som helst!

Såg precis att min mamma kommenterat mitt förra inlägg och vill försäkra henne om att jag inte har färgat håret ännu!
Jag hittade inget sling-paket, så jag ska färga imorgon och Anna ska hjälpa :)

Nej nu ska jag gå och mobba Anna eller nått haha!

/ S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

:O vad är det du säger???

2008-04-14 @ 19:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0