AT SCHOOL

Svenska lektion just nu.
Sitter här med Anna, Ida och Sofia och kollar på folks bloggar och läser/skriver kommentarer :)

Nu är intagningarna till sthlm estetiska i full gång och just idag söker en rönningebo hit, ouou!
Så jag ska springa ner till musikytan och kolla läget, de e så himla spännande dedär... se alla sökande.

Ida och jag håller på att planera våran fest och jag tror det kommer bli jättebra :)
Mycke folk, dans, musik... det blir najs!

Idag ska vi till eriksdalsbadet med klassen och träna livräddning, haha kulkul!
Nemen vi skaaaaa inte sitta i bubbelpoolen och typ "råka" gå vilse i ångbastun medan dom andra dyker i det kalla vattnet för att dra upp tunga dockor... hihi (a)
Det blir nog också lite pommes och dricka efter all påfrestning :)

Nu sitter vi och snackar om livräddningsgrejen och ojar oss över det hela.
Låt mig citera min kääära vän Anna igen:
"... nää, asså ska vi dra upp massa tunga dockor... jag kommer fan tappa dom"
haha så jävla skön!

/ S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha (A) jag orkar ju inte hålla andan så länge haha!

2008-04-01 @ 10:24:01
URL: http://annakanna.blogg.se
Postat av: Kimp the pimp

Spana in min stekheta blogg :D

/Stekhet Pimp

2008-04-01 @ 18:54:33
URL: http://www.kimpthepimp.blogg.se
Postat av: Axel Alm

Ja, det var ju skit kul på eriksdalsbadet! :D Jag skrev inte en enda komentar på Svenska lektionen...

2008-04-01 @ 22:51:46
Postat av: Anna

steffi, vem är Axel Alm? (A)

2008-04-01 @ 23:10:00
Postat av: Stephanie

hehe vet inte, anna? :P

2008-04-01 @ 23:42:40
URL: http://stephaniehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0