HEMMAKVÄLL

Jag veeet, jag har inte bloggat på flera dagar... men mitt internet är jättesegt så jag har inte haft sådär jättestor lust att sätta mig ner och blogga i typ 1 timme ;)

Idag är det fredag och det känns jätteskönt!
Jag och Anna hade planerat att sova hos henne under helgen, men dom fick besök från finland så det får bli någon annan helg istället.
Så nu sitter jag här och skriver medan Älskling duschar. Vi har varit och spelat fotboll med killarna, men jag och Sebbe kollade mest på och snackade om dittan och duttan.

I sommar ska ju jag på ridläger i sala :) Grällsta ridcenter heter stallet och det ska bli såååå kul... det blir min tredje sommar där. Så nu håller jag på att ladda upp.... håller på att leta efter nya ridbyxor, strumpor, handskar mm så jag ska åka till någon ridsportsaffär med mamma nästa vecka :)
Vi var på Hööks nu i veckan men alltså jag skojar inte... ALLT var för stort!
Låt mig citera min mamma:
"Jaadu gumman, du är nog för liten för denhär sporten, haha!"

- Men vaddå? BEACH -08 liksom!

/ S.H

Kommentarer
Postat av: LäderLaxen

Dra mig baklänges! grällsta, där har ju jag varit föfaan! Fast det var när jag var fedt liten. Jag hade en shettis som bar det minst sagt fräsiga namnet Solveig! mustigt med hästar som är döpta efter estetisk verksamhetslärare lixom!

2008-04-18 @ 23:35:12
Postat av: Kimp the pimp

Hihi, beach 08 skriver du om och sen nästa inlägg om en köttig efterrätt, aj liek!
Man måste ju vara pimpa-licious, annars så är man inte det. That's just a fact!

/Pimp

2008-04-19 @ 14:16:58
URL: http://www.kimpthepimp.blogg.se
Postat av: Anna

haha kim, vår beach 08 metod börjar faktiskt på måndag om vi inte nämnt det ;)

2008-04-19 @ 16:31:05
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA äre sant Jejja?? va kul! Jag har träffat solweig, hon är ju skitliten! haha

2008-04-24 @ 12:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0