SKÖNASTE HELGEN!

Hej allesammans!
Har haft en underbart kul helg med min käraste vän Anna :)
I fredags kollade vi på hennes dansuppvisning och åt på donken (a)
Vi sov hos mig och dagen efter så sökte vi till.... IDOL!
Det var jättekul och lärorikt! vi var där kl 04.00 på morgonen och hamnade därför rätt långt fram i kön.
Jag gick ju då inte vidare, men va lika glad för det ;)
Juryn sa "Ja, Stephanie, du är bra på att sjunga, men tyvärr räcker det nog inte ända fram. Men vi tycker absolut att du ska fortsätta sjunga" så det var väl bra kritik :)

På kvällen åkte vi hem timm Anna och åt middag med hennes familj.
Sedan satt vi och snackade med hennes syster Maria, som BTW har en jävligt bra blogg som jag läser typ varje dag :)
Hennes chihuahua Theo är typ världens gulligaste...<3

Helgens favorit-förtäring var utan tvekan vaniljglass med chokladsås! (åt ca. 5 st), så nu blir det att hårdträna hela veckan för mig och Anna, haha.

Helgens kommentar kommer från Maria som upprepade den ungefär 711 ggr:
"Synd. Tråkigt."

/ S.H


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 19:01:45
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Maria

HAHA
SYND TRÅKIGT! :D

Hihi men kul helg tösen, du är välkommen tillbaka!

2008-04-27 @ 22:02:59
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0