PÅ SCENEN

Sov hos Oskar förra natten, jättemysigt och klart behövande med tanke på omständigheterna :)
Idag tänker jag åka in till stan och möta mamma igen för att kolla på orangea plagg, för hon har hittat några snygga grejor som hon tror jag kommer tycka om :)
Igår gick det inte så bra med letandet, så jag hoppas att jag hittar något nu som jag kan ha.

Ikväll ska jag stå på scen i skolan och sjunga låten "vegas", ska bli jättekul, men känner mig rätt nervös och ofokuserad. Men det löser sig nog senare när det är dags :)

2 dagar kvar till jullov och det känns underbart, ska bli SÅ SKÖNT att komma härifrån ett tag och bara åka skidor med familjen! inte för att det blir en lång vistelse för min del, men det är iallafall något :)

/ S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0