SKÄRHOLMEN

Idag var jag och mamma i skärholmen för att titta efter lite grejer till skidresan i idre och efter lite orangefärgade kläder till mig :)
Jag hittade ett par thermobyxor från everest, men hittade ingen perfekt orange klänning... Grejen är det att jag hittade en klänning från "Vila", men den var inte riktigt rätt nyans av orange tror jag.
Klänningen var mer korall-orange än orange åt det gulare hållet... synd, för klänningen var riktigt snygg!

Detta händer den kommande veckan...

Måndag: lucia med skolan, rida på kvällen.
Tisdag: viktigt rep.
Onsdag: jag sjunger på konserten i skolan... hihi.
Torsdag: studiebesök på museum, måste lämna tillbaka min bok till biblioteket...(jag är redan sen)
Fredag: julavslutning!
Lördag: mini-julafton med Oskar!
Söndag: jätteviktigt rep!


/ S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0