TISDAG

Imorse när jag vaknade hade jag lite ont i kroppen, jag ramade nämligen av hästen tre gånger igår på ridningen... haha men själva fallet gjorde inte ont.
Annars mådde jag rätt najs när jag vaknade, kände mig pigg och så :) synd att jag inte känner så fortfarande.

Just nu har jag egentligen historia  där vi ska göra en onödig sammanfattning av något, men jag har ingen att jobba med så jag orkar inte ta tag i något just nu.
I eftermiddag ska jag och mamma kanske åka och kolla på lite kläder i södertälje, men annars får jag väl åka in själv till stan och kolla på egen hand då ingen hade lust att följa med.
Man känner sig lagom omtyckt.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är omtyckt. iallafall av mig...

2008-12-16 @ 17:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0