UPDATE

Hej!
för det första: tråkigt att snön är borta då julen närmar sig!
Men jag tror jag kommer ha riktigt mysigt iallafall, jag kommer ju fira jul uppe i Idre :)
Tyvärr kommer min idre-resa inte bli så överdrivet lång p.g.a. lite hemliga grejer, men som jag sagt tidigare så kommer jag avslöja hemligheten senare när det är tillåtet. Håll ut...

Jag klarade mitt kulturhistoria-prov idag, och nu är det inte mycket kvar i skolan för denhär terminen! underbart.
Men treorna på skolan har det slitsamt (och kul hoppas jag) då dom är i full gång att visa upp deras projektkonserter/föreställningar innan jul.
Jag och Anna mfl. var och tittade på en dansföreställning idag, den var super!

Ja.. och förövrigt så vet jag att jag är allmänt dålig på att uppdatera bloggen, men just nu känns allt ganska stressigt fast jag egentligen fixat allt så att dom kommande sakerna kommer flyta på. Menmen, det är väl en period jag har får jag hoppas :)


Ps. jag fick IG på matteprovet igen.

/ S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0