Saknaden är stor!

Hej igen!
Jag vet, nu har det gått väldigt lång tid sedan jag skrev senast.
Min dator har inte fungerat som den ska, men nu är den äntligen fixad.
Men anledningen till att jag skriver detta inlägg är inte att jag ska ursäkta mig för att inte ha skrivit på ett bra tag, utan för att jag vill berätta om en av mina mest betydelsefulla veckor i mitt liv.

Den 21 juni iår åkte jag nämligen till GrällstaRidcenter på ett ridläger för tredje året på raken.
Som jag kanske har nämnt är jag förutom en musiknörd även hästtjej och under det senaste året har jag inte ridit någonting, så därför betydde denhär veckan oerhört mycket för mig.
På grällsta red jag en alldeles underbar ponny som heter Maximus.
Jag saknar honom något så fruktansvärt! och det har bara gått 1 dag sedan jag såg honom. Han var så fin.



Maximus och jag

Jag grät såklart floder när jag var tvungen att lämna Maximus och grällsta för iår, men jag får trösta mig med att jag får komma tillbaka nästa år. Och det kommer jag definitivt. Och då ska jag ha Maximus igen.

/ S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0