Påsklov!

Äntligen kan man ta det lite lugnt igen.
Veckorna mellan sport- och påsklov brukar ha en tendens till att overkilla en med läxor och prov, men I made it! Fick full pott på svenskaprovet om retorik ;)

Idag började intagningarna till min skola (stockholms estetiska gymnasium), de är så roligt att se vilka det är som kommer och söker, man kommer ju ihåg själv när man var på intagningsprov och var helt sjukt nervös...
Jag, Anna och Sofia ska ta emot alla sökande på torsdagen efter påsklovet = kul!

Egentligen slutar vi inte skolan förrän imorgon lunch, men jag PALLAR inte åka ända in till liljeholmen för att gå på en värdelös engelskalektion och ett klassråd imorgon bitti!
Got better things to do, så jag tänker stanna kvar i sängen och sova istället.

Imorrn åker jag och Älskling ut till vårt landsställe i mariefred och ska fira påsken där med min familj.
Ska bli hur mysigt som helst! Vi har laddat helgen med god mat och jag och Oskar ska sova ensamma i grannens mysiga gäststuga...<3
Resten av lovet ska jag spendera åt att shoppa kläder och inredning till mitt rum, rida, träffa tjejorna och vara slappna av. Gu va skönt det ska bli!
Redan nu har jag invigt lovet med lite ost&kex och Te... mums!

Hoppas ni får ett härligt lov!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Men steffi?:( kommer inte du till skolan imorgon??
snälla?:( vill ha dig där:)? sjunga i trapphuset?;)

2008-03-19 @ 20:41:54
URL: http://annakanna.blogg.se
Postat av: S.H

naaw gumman, men nej jag kommer inte (a) orkar inte haha

2008-03-19 @ 20:52:26
Postat av: Anna

okej ... :( men vi ses på lovet!!:)

2008-03-19 @ 21:29:39
URL: http://annakanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0