Tick Tack...

Jaha.
Nu sitter man här igen för man inte har något annat att göra... nästan lite komiskt.
"gå och lägg dig då, weirdo?" liksom.
Men grejen är den att jag måste hålla mig vaken länge ikväll så att jag inte somnar så jävla tidigt imorgon!
Så ja, jag sitter och stirrar blint på massa olika youtube-klipp på olika småtjejer som är mycket bättre på att sjunga än vad jag så att jag vinner sådär härligt mycket självförtroende på det hela. heh

En liten tös som faktist är OTROLIGT söt och begåvad är lilla 6-åriga Connie Talbot, Kolla in henne!
Hon sjunger "I will always love you - Whitney Huston" något så grönjävla bra.
Nästan så att man faller en liten tår på kinden.

Sov sött!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0