AVKLARAT!

Äntligen är proven för denhär veckan avklarade! Det var inte lätt med gemuprov, svenskaprov och konsert med skolan i måndags och matteprov och engelskaprov idag... hektiskt.
Men det är inte över för det... jag har två inlämningar kvar att göra (historia och kulturhistoria)

Helt unbeliveble är jag fortfarande inte frisk. Halsonten har gått över till hosta och jag är förkyld :(
Inte roligt när man har massa konserter att vara med på, plus en annan grej som ni läsare (inte för att ni är så många haha) kommer få reda på senare ;) til then, i keep it as a secret!

Ikväll blir det iaf inget plugg, jag förtjänar lite lugn och ro ibland.
Bloggar kanske mer ikväll så håll ögonen öppna!

/ S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0