MÅNDAG

Hej allihopa!
Gud vad härligt med snö! om det håller sig så gör det inget att det är kallt tycker jag :)
Imorse var det tydligen mycket trafik på vägarna så jag tog tåget för en gångs skull och då mötte jag min gamla lärare och klassföreståndare från nian! 
Vi pratade hela vägen till liljeholmen och sedan skulle hon åka vidare till en föreläsning.

Jag hade precis Gehör&musikläre-provet. Det gick faktiskt underbart bra! Hoppas på MVG...
Nu har jag bara ett prov kvar att göra idag. 
Sen har jag Matteprov imorgon, men det får jag plugga på ikväll medans kören inte sjunger på konserten.

Nu sitter jag i skolan, har precis avslutat ljudteknik-lektionen och jag blev förresten klar med min låt som jag har jobbat med rätt länge nu :) puh!

Nu ska jag äta lunch.

/S.H



Kommentarer
Postat av: Axelalm

Mycket uttömmande GeMuprov.. eller inte? :P gick det bra för dig? ^^

2008-11-25 @ 17:55:19
Postat av: Stephanie Hansson

haha jo, men det gick ändå rätt bra för mig! hoppas det gick bra för dig med :)

2008-11-25 @ 17:58:53
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0