ONT I HALSEN

Fortfarande ont i halsen och imorgon är det uppspel, dvs att vi ska sjunga/spela för varandra i klassen och skolans musiklärare och sedan få lite feedback. Kul när man har stört ont i halsen... provade att sjunga min låt (put your records on) nu, och det gick väl inte så överdrivet bra... :(
Men jag får försöka att göra mitt bästa imorgon iallafall.

Jag var hemma idag också, vilket verkligen behövdes! Gick och la mig kl 22.30 igår och vaknade kl 10.00 imorse, alltså hade jag sovit i 11 och en halv timme!
Men gissa om min kropp kändes utvilad. Min feber är borta och jag har inte ont i huvudet längre, det är bara halsen som krånglar...

Har köpt en jacka idag också, via blocket alltså. Hämtade den precis. Det är en ljusblå (nästan vit) skidjacka från peak :)
ska ha den när jag är i Idre under julen :)

Ska fika nu!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Axelalm

Det är så sjukt jobbigt att sjunga när halsen krånglar.. Men jag tyckte du gjorde ett bra uppspel!

2008-11-22 @ 11:05:36
Postat av: Anna

Du är superduktig gumman! :) du sjöng jätte bra!

2008-11-22 @ 20:29:30
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0