A long time ago senast ;)

Okeeeeeej jag har inte bloggat på ett tag(sry Anna), och faktist har jag saknat det lite så nu börjar jag igen :)
Tänkte börja nystarten med en liten rolig sak som jag läste i min käre vän Anna´s blogg.

Man ska ta fram mobilens telefonbok och svara helt ärligt.

Har du pussat nummer 2?
Amanda i min klass. Naj!

Vad har du för relation med nummer 20?
Ekonominytt... hm. Något som följde med i mobilen.

När ska du träffa nummer 30?
Min morbror och gudfar! Hoppas på snart! :)

Är nummer 18 söt?
Denise Linderoth. JA! :)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Camilla i M3. Verkar va snäll och är otroligt bra på att sjunga!

Gillar du nummer 14?
Cecilia Moberg. Ja, vi är ju "hästkompisar" ;) haha

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Amanda från Grällsta-06. Nej, tyvärr!

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Felicia från Rossön! Oj, har ingen aning.

Är du nära vän med nummer 23?
Elin Levander. Vi har varit, men har tappat kontakten lite :/

Har du gått på bio med nummer 4?
ANNA BJÖRKLUND. Nej, varför skulle jag?*

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Med mig själv?? Absolut, jag gör det hela tiden ;)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Aseel :) Skolan och kläder!

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Emelie Fransson, jamenvisst!

Vad har du och nummer 24 för relation?
Felicia från grällsta-08. Lägerkompisar från i sommras :)

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Min plastpappa. ÅKA BÅGE! :D

Vad är det bästa med nummer 8?
Stall Bergtorp? TIM!

Brukar du och nummer 16 träffas?
Daoud från min gamla klass :) Ibland på bussen!


*Klart jag har, baby! ;)

PUSS/ S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

ser man på ser man på...

2008-10-28 @ 23:02:32
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Stephanie Hansson

haha asså Anna. PUSS

2008-10-28 @ 23:25:53
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0