FREDAG MED ANNA

Hejhej!
Idag är det äntligen fredag, så jag och Anna ska dra oss in till stan efter skolan för att kika lite i affärer, äta på tacobar och sedan gå på bio på söder och se "seventeen again". Ska bli otroligt mysigt och kul då man helt enkelt inte kan ha tråkigt med miss Björklund ;)

Igår shoppade jag lite grejer inför ridlägret på grällsta med Veronica. Jag köpte 3 t-shirts, ett par ridhandskar och ett nytt spö. Nu återstår bara ett par ridbyxor, strumpor och borstar. Det får jag fixa tsm med min söte vän Linnea också hoppas jag.

Snart är det lunch och sen kör. Sedan väntar resten av fredagen med Anna :)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Axelalm

Var filmen bra? Hur var Zacie? :P Jag såg precis HSM 1 på Disney channel och jag tycker fortfarande att den är töntig. :)

2009-04-17 @ 20:47:25
Postat av: Oscar

Naaaaaaaaaaaaaw, jag kan köpa en HÄST till dig snuttan...

2009-04-18 @ 03:28:10
Postat av: Anna

och så köper jag en sadel till hästen! :)

2009-04-18 @ 14:37:00
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Stephanie Hansson

Oscar och Anna: haha snuttar ;) jag hade blivit glad om jag inte märkte eran sarkasm, haha! men ni är riktiga myspellar/major iallafal :) Pussar

2009-04-19 @ 12:16:07
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0