PIERCINGÅNGEST

Snart, om ca. 2 timmar ligger jag i downtown och nästan svimmar av ångest i väntan på att dom ska trycka i nålen i min navel. AJJJJ! Jag får panik. Jag har tittat på massa bilder på piercingar på google och det är ju förjävla snyggt asså, men samtidigt dör jag när jag tänker på själva håltagningen...
"titta INTE på piercing-nålen, du kommer dööö!", "spänn dig inte!!", "ät något innan" (yeah right, som om jag kommer ha någon matlust?!).

jagkommerdöjagkommerdöjagkommerdöjagkommerdöjagkommerdöjagkommerdö. Jag har redan dött.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Sluta få PANIK babe ;)

2009-04-23 @ 14:10:12
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: mamsen

Sara säger "det gör inte ont! Du kommer inte ens märka nå´t, hon har gjort det 4 ggr.."

Puss o kram gumman och lycka till!!

2009-04-23 @ 15:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0