SÖNDAG

Hejdär!
Nu kom jag precis hem från ett födelsedagskalas i Tullinge och nu sitter jag i mitt rum och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag vaknade jättesent idag, kl. 11.00! helt sjukt. Men jag har iallafall hunnit skriva lite på kulturhistoria uppsatsen... vilket känns riktigt najs. Här kommer dagens outfit, lite kalasfin om jag får säga det själv :) tyvärr blev bilden lite ljus, så man ser nästan inte det fina halsbandet jag har på mig, jag fick bl.a det av Anna i 18-års present :)



Jusste! jag höll nästan på att glömma nämna hur det gick på tävlingen igår. Jag kan ju börja med att säga att det kort och gott gick riktigt dåligt. Efter andra hindret fick Sparre damp och bockade av mig så jag ramlade och slog mig rätt rejält. Jag landade på ryggen och tappade andan. Att jag inte hade en säkerhetsväst på mig kanske ger en viss uppfattning hos er om hur ont det gjorde också...fy! Så idag känner jag min till fysiken som en gammal tant då jag knappt kan klä på mig själv för att det värker/jag är stel/har bulor lite här och var :P
Menmen, bättre lycka nästa gång... för då ni...

Igår fick jag också min nya datorskärm och tangentbord! Så nu åker min gamla bärbara in i förrådet eller något, haha. Jag och mamma ska försöka oss på att installera allt nu efter detta inlägg, så önska oss lycka till... det kommer bli en lång eftermiddag/kväll...

take care!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Axelalm

Jobbigt att du har skadat dig. :/ hoppas det fixar sig snart. Grattis för de nya dator delarna. Men du? Om du ändå bara ska slänga in den bärbara in i ett skåp kan jag kanske få köpa den för en billig peng? ;)

2009-04-19 @ 20:40:52
Postat av: Stephanie Hansson

Axel Alm: Asså, den bärbara datorn fungerar typ inte, det är därför jag fick en ny :)

2009-04-19 @ 20:57:18
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0