VÅÅÅÅÅR

Jag vet att jag inte har bloggat så bra dom senaste dagarna, men har varit upptagen med annat kan man säga :) Har haft det riktigt skönt och härligt sen senast jag skrev ett inlägg och jag är också extra glad över att den efterlängtade solen och värmen är på gång! Vår är ju faktiskt en av dom bättre årstiderna enligt mig, inte bara för att det blir varmare och att det snart är sommar... men jag fyller år också, och imorgon fyller jag 18 år!! :D YEY!
Är faktiskt lite nervös! haha riktigt varför vet jag inte, men det känns lite kul att gå från en liten skitunge till myndig... ah, det klingar så fint i mina öron.

Igår när jag kom hem träffade jag några vänner och såg på filmen "Marley and I" och sedan sov jag hemmos Veronica och har idag spenderat hela dagen med henne :) Vi har gått väldigt mycket, så jag känner mig nyttig fast jag precis åt en av alla typ mockarutor som vi bakade.

Bloggar mer senare :)

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0