WEDNESDAY AFTERNOON

Just nu sitter jag i skolan, har en kort håltimme innan jag börjar prova-på-ensemblen... undrar vad jag får spela för instrument idag? Hittills har jag rockat som bara den på trummor och elgitarr ;) haha.

Efter det är det körB och sen skyndar jag till stallet. Hoppas jag får rida Herak idag igen, han är min lila sötboll.
Apropå det, så kommer det fler bilder från dressyrtävlingen lite senare i något inlägg för mina föräldrar fotade det hela med deras lite mer proffsiga kamera med objektiv och grejer, så några bilder blev riktigt bra :)

Nu ska jag sätta mig med gitarren en stund.

/S.H

Kommentarer
Postat av: axelalm

Haha vi hade ju ingen KörB idag.. Blev du ledsen? ^^

2009-04-01 @ 22:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0