WONDERFUL, WONDERFUL WEEKEND...

Igår hade jag riktigt roligt med släkt och vänner :) God mat, musik, glada människor och massor av fina presenter... tack!! :) Nu kan jag iaf pierca naveln när som helst då det passar mig.
Idag vaknade jag kl 11 på morgonen och åt lite frukost och latjade med brorsan innan jag drog och solade (igen), så numera kan ni kalla mig för brownie ;) haha.
Jag ska snart följa med mamma och handla lite påskmat och sen ska jag bara ta det lugnt innan vi får finbesök :)
Imorgon åker vi till landet och firar påsk där, så jag ska passa på att bada i jacuzzin och basta.

Och Anna, om du ser dethär så vill jag bara säga att jag saaaaknaaaar dig!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

åh babe! Jag saaaknar dig också hur mycket som helst!!!



Hoppas du fick världens bästa födelsedag! <3<3



Och det blir HÅRDBANTNING för mig när jag kommer hem, käkar hela tiden och har gått upp i vikt. hemskt haha!

2009-04-10 @ 11:07:24
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0