I FALKENBERG

Japp, i fredags köpte jag en sista-minuten biljett till Falkenberg och kom alltså fram igår morse efter en ganska lång nattresa med bussen. Dåligt sov jag också... Menmen, väl framme var jag lika glad som oftast :)

Igår gick jag och Oscar runt i falkenbergs lilla stad, vilket gick ganska snabbt då den inte är så stor. Haha, men mysig som bara den är den... Och ännu gladare blev jag när jag äntligen hittade en av mina favoritglassar (som då tyvärr brukar vara slut på dom flesta ställen) nämligen Ben&Jerrys "wich".
Mot kvällen grillade vi, spelade kort och slutligen spelade in oss i Garageband x) Sen sov vi.

Idag har vi inga bestämda planer, alla affärer förutom Coop Forum har stängt, så vi får väl försöka göra något annat som t.ex. Baka, promenera, äta glass, hälsa på hans mamma eller kanske gå till stranden? Det sistnämnda vet jag inte riktigt om jag vill, så varmt är det ju inte längre :P Men nu ska jag gå och försöka vara lite kreativ så denna dag blir lika bra som gårdagens :)

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0