SOMETIMES, YOU ARE NOT SO SPECIAL THAT YOU TOUGHT.

Sitter nu på jobbet, slutar kl 17.00, så en ganska kort dag. Skönt.
Igår blev det sent och jag somnade inte förrän vid tre... så med för lite sömn så är jag kanske inte världens piggaste idag, men så kan det bli ibland. Vi var ett gäng hemmos Victor och tog det lugnt på hans altan hela kvällen vilket var ritkigt mysigt och kul :)

Ikväll ska vi träffas några igen förhoppingsvis och ev gå på fest eller bara ha en lugn kväll igen, vi får se.
Nästa helg kommer Oscar hit till stockholm med Rhapsody in rock. Jag och Anna har fått backstage-biljetter och ska alltså ränna omkring där bland människorna och antagligen gå på efterfesten ;P
Hoppas bara att Oscar kanske kan sova hos mig istället för att bo på hotellet hela hans vistelse, den får väl han kolla upp sen antar jag. Tråkigt vore det nu inte skulle gå tycker jag, en möjlighet att träffas går ju liksom förlorad isåfall.

Back to work.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Oscar

Nu vet jag att det fungerar! :D <3

2009-08-08 @ 22:11:04
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha anna tyckte också att den bilden påminde om henne =)

du kommer väll över något nu i veckan så man får träffa dig igen? hihi

2009-08-09 @ 12:41:03
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0