MONDAY!

Nu har jag varit oaktiv igen, men det har jag inget dåligt samvete för, det är ju trots allt julhelg ;)
Min julafton var helt underbar och vi hade så mysigt, hela familjen. Vi bastade (Oscar, mamma och lillebror rullade sig i snön), åt god julmat och hade världens julklappsöppning!
Jag fick allt jag önskade mig och jag kan inte vara mer nöjd med hela dagen :) Älskling blev också jätteglad över sina presenter, jag köpte ett par björn borg kallingar och en jättefin halsduk från Jack&Jones. Mamma och Fredrik gav honom biobiljetter och David Beckhams nya parfym.
På annandagen var jag och Oscar nästan först in på Åhléns city när dom öppnade och eftersom jag fått ett presentkort där så införskaffade jag ett par skinnhandskar, ögonskuggor, mascara och en nagellacksborttagning. Sedan fyndade jag också en jättetuff slimmad midjekjol med svart ormmönster (JC), en svart stor kofta (Vero Moda) och en nyårsklänning (JC). Oscar fyndade b.la en supersnygg rock och två par jeans, så vi båda var jättenöjda med våra inköp :)
Så nu är vi i falkenberg och har det underbart med varandra. Igår var vi i Ullared och köpte lite smågrejer som vi väntade med på mellandagsrean då Gekås har det billigaste inom skönhetsprodukter och sånt ;)
Idag skiner solen som aldrig förr här i denna lilla småstad, så vi ska snart ge oss ut på en låååång promenad för att hälsa på Oscars kusiner och sedan hämta en bil som vi sedan ska åka med till Halmstad, för vi har bokat biobiljetter till filmen "Avatar". Ska bli jättemysigt!
/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Ja, tro mig. Vi kommer ha maaassssvviisss att prata om! :-) Hoppas det går att ringa dig på nyår också, så att jag kommer fram! Det suger att vi inte kommer fira ihop :(



jag har haft det grymt med Maria. Hoppas du haft det lika bra vännen!



Saknar dig!!!! <3

2009-12-28 @ 18:17:18
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Det låter som att du haft det hur bra som helst! :-)

åååh! Jag och Maria skulle sett avatar idag men biljetterna va sluuut :O sjukt!

2009-12-28 @ 18:24:14
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0