NYÅRS-PANIK!

Jag som hela tiden trott att nyår självklart kommer att firas på grand nightclub, men fick ikväll nyheten om att det ska vara "singelfestival" just under denna dag/natt. Alltså massor av 30+are som står och slaskar tryne mot en pelare... fresh. Det var då själva...
Jaja, jag och älskling får väl försöka fixa något antar jag? Zätas kanske har öppet eller så kanske vi drar ut på någon fest på vischan, vilket känns lite sådär faktiskt. Kanske blir det en lugn och romantisk nyår iår? Känns absolut okej, men det som står överst på önskelistan just nu är en riktig jäkla brakarfest!! Vi får väl se.
Idag var vi iallafall i Göteborg och gick en lång promenad i stan :) Sedan gick vi in på "Universeum" och det var riktigt najs! Haha jag hade verkligen time of my life när jag hittade en "robothäst" som man kunde sitta på och rida i alla gångarter framför en skärm som visade vart man red och allting. Döhäftigt! ;D Linnea, du skulle varit där I tell ya!
Nu kom vi precis hem från Oscars mamma där vi ätit gulashsoppa och spelat kort hela kvällen :) jättetrevligt. Nu ska vi krypa ner framför soffan och äta lite glass med chokladsås. Iallafall jag. Oscar och jag var oense när det kom till vilken smak vi skulle välja på såsen, och eftersom han absolut ville ha kolasås och jag chokladsås så fanns det bara en lösning - köp båda.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha "Det var då släjva.." ;)

hoppas ni lyckas få en bra nyårsafton ändå :)<3



åhh kommer kännas så tomt på tolvslaget när jag inte får krama dig :'(

2009-12-30 @ 13:26:02
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0