TA DET LUGNT!

Hej bloggen :) Känner mig på otroligt bra humör idag och har hittills haft en jätteskön dag. Imorse gick jag upp tidigt till stallet för att rida. Vi hade barbacka-hoppning och det var så himla kul och mysigt! Jag hade tillochmed laddat upp med ett par thermobyxor ifall att man skulle ramla av, men det gjorde jag inte ;)

När jag kom hem städade jag mitt rum (som såg ut som U*****as rum = dödsångest!) och sen bestämde jag att jag skulle ägna bara massa tid till mig själv. Så jag tappade upp ett varmt bad med jordgubbsluktande skum och lite tända ljus :) Jag hade i hårinpackning, rakade benen, peelade kroppen, la på en ansiktsmask och bara njööööt!


Mitt jordgubbs-doftande skumbad! :)

Just nu kom Veronica och våldgästade mitt hus, så jag bloggar mer senare! :D

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va härligt!!

2009-12-19 @ 16:57:12
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: linnea

hahahaha som U****as rum! haha, så hemskt kan de ju inte bli:O så jag tror dig inte:P<3

2009-12-20 @ 17:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0