BOWLING OCH KINA-MAT

Japp, ikväll drog jag och familjen + Oskar till södertälje för att bowla lite och äta på kina restaurang :)
Jag brukar inte tycka att det är så väldans kul att bowla, mest för att jag brukar komma sist.
Men idag var det riktigt kul för believe it or not, men jag kom 1 poäng från att vinna hela skiten! :D haha.
Attans, att man ska ha en såndär pojkvän. Varför? haha

Nu sitter jag här och tittar på bilderna som vi tog igår med BoyBand och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med dom flesta bilderna, så affischen lär bli riktigt bra!

/S.H

Kommentarer
Postat av: ellan

Din visningsbild är så fin! :)

2009-02-07 @ 22:44:35
URL: http://ellane.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0