dagen före DAGEN

Japp, imorgon är det äntligen konsertdags för the boyband produktion!!
Konserten börjar kl. 18.00 och kommer vara på Stockholms estetiska gymnasium i liljeholmen, trekantsvägen 3! Kom gärna och se oss! Så som vi har kämpat förtjänar vi lite publik ;)



En tjuvtitt på morgondagens konsert-outfit! ;)


Efter en hel del planering inför konserten idag åkte jag till stallet och tack gode gud att lektionen inte var inställd idag som förra veckan! ;) Puh.Jag fick rida Herak idag iallafall och det var jag mycket glad för, han är redan en favorit. Snutte.
Här kommer en bild på sötbollen... dock inte när jag rider honom, men tänk er mig på ryggen istället så har ni en bild
av hur kvällens ridlektion såg ut :) Han gick riktigt fint... *Nöjd*



Nej nu ska jag sova. Konsert imorgon och då måste man vara i toppform, så godnatt!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Linnea

de va ju inte lite fin häst du fått tag på:P<3

2009-02-19 @ 20:54:16
Postat av: Anna

Det blev ingen "liten publik" SHIT vad många som tittade :D

2009-02-20 @ 14:14:46
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0