EN LITEN KOLL BARA;)

1. Jag ___ Steffi.
2. Steffi är ____.
3. Steffi behöver_____.
4. Jag vill ____ Steffi.
5. Steffi kan ___
6. En dag kommer Steffi ___.
7. Steffi påminner mig om___
8. Utan Steffi _____.
9. Steffi kan vara ____.
10. Steffi gör alltid ____.
11. Det värsta med Steffi är ____.
12. Det bästa med Steffi är ___ .
13. Steffi får mig att vilja ____.
14. Steffi är söt som ____.
15. Om jag kunde vara med Steffi en dag, skulle jag ______
16. Steffi är min _____.
17. Om jag var ensam med Steffi i ett rum, skulle jag___.
18. Steffi vill gifta sig med ___ och ha ___ barn.
19. Hälsningar:____ <3



/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

1. Jag heter inte Steffi.

2. Steffi är min bästavän

3. Steffi behöver lära sig bättre att åka skridskor;)

4. Jag vill göra nått kul med Steffi.

5. Steffi kan sjunga.

6. En dag kommer Steffi lyckas med det hon vill.

7. Steffi påminner mig om Anna Björklund.

8. Utan Steffi klarar jag mig inte.

9. Steffi kan vara bajsnödig.

10. Steffi gör alltid mig glad.

11. Det värsta med Steffi är om hon skulle flytta ifrån mig.

12. Det bästa med Steffi är hennes sköna personlighet.

13. Steffi får mig att vilja bli mer som henne.

14. Steffi är söt som Icas kladdkaka.

15. Om jag kunde vara med Steffi en dag, skulle jag fråga varför vi inte träffades varje dag..

16. Steffi är min min min.

17. Om jag var ensam med Steffi i ett rum, skulle jag lägga en paskamackara på henne när hon sov.

18. Steffi vill gifta sig med mig och ha 2 barn.

19. Hälsningar Anna Caroline Björklund <3



2009-02-05 @ 14:20:54
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. Jag är inte Steffi.

2. Steffi är liten men tuff (som jag).

3. Steffi behöver inte undra vem det är som skriver för det framgår ganska snart tror jag .

4. Jag vill skratta med Steffi.

5. Steffi kan sjunga, något otroligt bra!

6. En dag kommer Steffi bli känd.

7. Steffi påminner mig om att det är härligt att lära känna nya människor.

8. Utan Steffi skulle Nanne-kören inte vara Nanne-kören.

9. Steffi kan vara en av världens sötaste tjejer.

10. Steffi gör alltid att folk skratta.

11. Det värsta med Steffi är att jag inte träffar henne längre..

12. Det bästa med Steffi är att jag har fått lära känna henne och att hon fått mig att skratta och le tusentals gånger!

13. Steffi får mig att vilja sjunga och dansa.

14. Steffi är söt som socker såklart.

15. Om jag kunde vara med Steffi en dag, skulle jag göra en avgjutning av henne i mitt rum (nu blev du rädd va?)

16. Steffi är min ven.

17. Om jag var ensam med Steffi i ett rum, skulle jag vilja höra lite om hennes liv uanför Körslaget.

18. Steffi vill gifta sig med Erik Segerstedt och ha 2 barn.

19. Hälsningar: The other mini <3

2009-02-05 @ 21:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0