EN VANLIG DAG I SKOLAN

Hej på er alla! :) Det kan jag faktist säga nu då min läsarstatistik har höjts lite med tiden, kul!
Denna dag har sett ut som vilken dag som helst ungefär, alltså inget nytt för mig, men tänkte att jag ändå kan blogga lite om det.
På morgonen hade vi MatteB och det gick något segt för mig och Sofia, haha vi satt och pratade om produktionerna samtidigt som vi försökte räkna och det gick väl sådär. Lite hann vi med iallafall :)

Vi fick lite panik på ett tal som tog typ en halvtimme att räkna ut för att vi gjorde fel hela tiden...


Haha vad söt du är, babe!

Jaha, efter matten var det lunch så jag och Anna satte oss ensamma vid ett bord och hade skitkul medan vi planerade hur vi skulle få alla körer att följa med på kryssningen, för seriöst, det skulle vara helt awesome om det gick!
Det skulle bli gaaalet.
Efter lunch var det sångensemble, vilket var kul för vi fick arbeta vidare på våra egna låtar som vi gör i smågrupper.
Jag, Anna, Sofia och Ida är en grupp och vi ska göra "jump"-Girls Aloud till våran alldeles egna sångensemble-låt! :)

Nej nu måste jag fortsätta med Kuhi... det är prov imorgon! :S

/S.H

Kommentarer
Postat av: Oscar

Alltså kryssning låter grymt...men jag kanske blir sjösjuk! Lr har iofs bara blivit det en gång då det stormade som fan, MEN ÄNDÅ! :O

2009-02-03 @ 19:16:06
Postat av: Stephanie Hansson

Oscar: Haha sluta larva dig! ta ett piller och häng på förfan! :D det blir naaajs!

2009-02-03 @ 19:34:51
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har blivit en duktig bloggare gumman;) själv har jag inte bloggat alls idag... haha

2009-02-03 @ 22:05:01
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Stephanie Hansson

Anna: Jag vet :D haha visst är jag bra!

2009-02-03 @ 22:53:25
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0