FAIL

Hejhopp!
Kom precis äntligen fram till skolan efter ett antal misslyckanden under morgonen... suck.
Min rad av mina mer eller mindre failiors började med att jag försov mig typ en halvtimme så det var panik när jag vaknade och såg klockan. När jag duschat och ska föna håret går hårfönen sönder så att munstycket åker av och när jag försöker sätta tillbaka den så bränner jag mig på den. Dags för sminket och jag kommer på alltför sent att applicera en återfuktande kräm INNAN jag lägger på foundation... resultatet? Ett ansikte torrt som fnöske. INTE attraktivt.

Idag hade jag och också lovat att ta med en av mina stora fläktar till skolan då vi ska ha dom på våran produktionskonsert.
Och eftersom att jag försovit mig fick jag aningens stressigt att hitta något att packa ner fläkten i. Tillslut hittade jag en stor, blå Ikea kasse och det problemet var löst.
Jag sätter mig något lättad framför TVn och äter frukost medan jag tittar på "VAKNA! med the voice" och inbillar mig att nu är allt lugnt. Meeeeen jag kommer på att jag skulle ta en annan buss än vad jag brukar som går tidigare så jag fick eld i baken igen och sprang till bussen med en slängande fläkt som nu gett mig ett antal blåmärken på benet.

Och jag måste också hinna med att säga att igår när jag och Anna var påväg hem från skolan på tåget, så skulle jag lägga mitt ena ben över det andra så jag kunde sitta lite bekvämt. 
Vad händer? Jo, jag råkar dra min sko över en annan kvinnas byxor så hon får en lagom snygg fläck på sina jeans.
Anna skrattade så hon dog. Jag dog också... av skam alltså.

Någon annan här som också nyligen haft en dålig dag?

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha och jag har bildbevis från tåget ;)

2009-02-17 @ 11:11:25
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Stephanie

hahaha.. blev kvinnan sur??

/mami

2009-02-18 @ 13:14:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Stephanie Hansson

Mamma: Nej, hon märkte inget ;) Förresten, fint att du skriver att kommentaren är från mig och länkar till min hotmail på URL ;) Bra jobbat. Haha!

2009-02-18 @ 20:49:50
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0