FREDAG

Fredag den trettonde var ju förra veckan, så varför känns det som om att jag har ett åskmoln över mig vart jag än går. Inte för att det regnar ute, men jag känner mig väldigt urken, trött och omotiverad idag. Lite slow liksom.
På senare tid har inte saker varit lika bra som innan... och jag hittar inte tillbaka till känslan som fanns förut och det känns så svårt. Jättejobbigt. Men vad ska man göra...? Usch.

Just nu spenderar jag lite dötid i skolan inför konserten ikväll kl 18.00, då ska nämligen två till fantastiska band köra på scenen och bjuda på en helsikes show.... akta er. haha. Men tills dess ska ja försöka koppla ifrån lite, inte tänka för mycket och köpa mig lite modetidningar att bläddra i till imorgon då jag sitter i en bil påväg upp till Idre fjäll.

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0