FREDAGSBIO MED MINA BABES!

Japp, efter en minst sagt tuff (men också rolig) vecka, kände vi för att bara göra något mysigt tillsammans och vad passar bättre än att se "I taket lyser stjärnorna" på bio?


Innan bion följde vi med Sofia och Ida till donken :)


Wilma är i extas innan filmen började, haha :D

Filmen var helt underbar, men jag måste säga att boken föll mig mer i smaken. Inte ett öga var torrt i biosalongen iallafall, så det säger rätt mycket om att handlingen var berörande.
När filmen var slut och vi stog i toalettkön gick alla tjejer och beklagade sig för att mascaran satt på kinderna, haha. Inte för att jag inte var en av dom xD


Hm, är dethär en toalett anpassad för kortisar som jag tro?

Väl på tåget hem med Anna hade vi stööööört kul som alltid! haha har inte skrattat så mycket på hela min livsstid typ :)
Tyvärr var det nog bara vi som tyckte det var trevligt med lite tjo och tjim, för folket runtom i vagnen tittade lite väl mycket på oss? :O haha. Vi måste ut och festa igen snart, darling !


Ingvar får vara med om mycket han...

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha Ingvar asså! :D

vi glömde presentera Ingvar för den söta gubben på tåget:) attans..

2009-02-13 @ 22:59:29
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0