GAAAAALEN HELG!

Åhh vilken feelgood känsla jag har när jag sitter här i skrivande stund! Denhär helgen förblir oförglömlig :)
Härligheterna började i fredags när alla körer träffades på Hotel Rica i älvsjö för lite mingel och inspelning, givetvis var jag och mina söta tjejer i Team Nanne lika knäppa som vanligt... älska.



Hela Team Nanne återförenas.... underbart! :)



Efter festligheterna på hotellet slussades alla körer i stora bussar till frihamen för att öva öppningsnummer och spela in lite grejer. Jag och Anna var såklart helt störda, men det är sånna vi är helt enkelt! :)
När vi larvat oss ett bra tag så inser vi att hela kören är borta och då får vi reda på att bussen redan åkt tillbaka till hotellet och likaså hela teamet! HAHA! Men vi lyckades hoppa på en buss med glada göteborgare och sundsvallare! :D


Väl framme i hotellet var det lite party med alla körerna, riktigt trevligt! haha, jag kom till rönninge typ halv 2 på natten men som tur är kom älskling och mötte mig vid stationen så jag somnade tryggt även denna gång och var sådär lagom pigg till....

...LÖRDAGEN OCH DIREKTSÄND FINAL!

Det var hur underbart som helst att få uppleva allt en sista gång, helt sjukt vad jag njöt när jag stod på scenen...
Team Nanne inledde medleyt som alla körer var med på och jag och Anna var bland solisterna! :)
Under hela sändnigen var det en härlig stämning backstage hos körerna, även om det var nervöst.
Sändningen kunde bara sluta lyckligt och det var Team Hanna som tog hem det hela! :D HEJA BOLLNÄS!! gu vad glad jag blev när dom vann, dom förtjänade verkligen det... vilken kör! ojojoj...:)

Efter ståhejet på scen blev det såklart lite partaj för oss som varit med i körlsaget denna säsong, det var riktigt kul!
Alla var så glada och det bjöds på smått och gott och ett ösigt dansgolv!



OCH! jag hittade min tvillingsyster i Team Timo! :)

ÄR VI INTE LIKA?!?!

För att sammanfatta hela helgen så var den GALEN. Det var underbart! Never forget! :)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh fyfan vad kul det var!! JAG DÖÖÖR! :D:D:D:D:D

2009-02-02 @ 09:56:50
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0