HELG!

Igår efter att vi var klara med fotograferingen med BoyBand produktionen drog jag hem till Oskar och åt middag för att senare dra vidare hem till mig :)
Under kvällen tittade vi på Let's Dance medan jag färgade slingor i hans hår, det var faktist första gången jag gjorde det helt själv på någon så det var rätt kul! :) Resultatet blev rätt bra också.


My surfboy! haha


Imorse när vi vaknade gjorde vi lite frukost bestående av rostat bröd med avokado och latte, MUMS!

KaffeLatte á la Steffi :)

Nej nu ska jag kolla lite på blocket för vet ni vad... efter några års tjatande på ett husdjur så har mina föräldrar äntligen tagit sitt förnuft till fånga och är intresserade av att skaffa katt! :D aaaah gissa om jag är glad! årets bästa dag hittils, no doubt! Så nu ska jag kika lite om jag hittar en liten sötboll i detta avlånga land....

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0