IDRE SNART!

Japp! :) Jag ska följa med min kära vän Veronica och hennes familj till Idre under hela sportlovet.... så undebart!
Jag var ju i idre under julen, men vistelsen blev endast 2 dagar då det var mitt under körslaget-säsongen så jag hade bråttom ner till TV studion i sthlm igen. Så därför känns det extra kul att få komma till Idre så snart igen.


Packningen blir bara större och större... haha.

Förutom att vi ska åka skidor dagarna långa, så har jag även planerat att dra Veronica till Charlie´s och ta minst 3 koppar varm choklad om dagen (a) haha. Vi ska också rida på Ranch Jonsgården som finns i idre, där har jag varit på ridläger när jag var yngre och jag har alltid tagit mig en vända till deras (nybyggda) och mysiga stall när jag är uppe.
Jag hoppas på att jag ska få rida min lilla ögonsten Elliott igen :) Det är alltid honom jag rider när jag är där... haha.

Nu, återgå till packningen...

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du sponsrad av Björn Borg eller? ;)

2009-02-20 @ 19:05:06
Postat av: Stephanie Hansson

Ohja :D

2009-02-21 @ 00:38:17
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0