KONSTIGT

...det är så allt känns nu.
Har ändå lyckats skriva på min historiauppsats, lämna in den (halvklar dock...) och tagit mig i kragen och försöker engagera mig så gott det går i våran BoyBand produktion. Inte för att produktionen känns tråkig på något sätt, jag har bara svårt att fokusera endast på det just nu. Jaja.

Imorse var jag på vårdcentralen igen för att få reda på mina provresultat. Läkaren sa att mina blodvärden och sådant nu var normala så det känns skönt iallafall. Sedan åkte jag till skolan och har hela dagen suttit med min produktionsgrupp och övat in stämmor på tre av låtarna som vi ska ha med på konserten.






Vi hade jäkligt kul, även om man kanske blev lite trött på varandra vissa gånger... (a) haha, men så kommer det nog bli lite då och då. Det är därför som jag tänkte försöka göra dom gångera färre, för jag har nämligen bakat några smarriga kolakakor till tjejerna som jag ska ta med imorgon så dom blir tjocka och glada! :) haha.



/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0