NY VECKA

Så idag är det måndag igen.... gu va helgerna bara försvinner! Menmen, då har man ju anledning till att längta till nästa! :)
Jag försov mig imorse, jag skulle vakna tjugo i sju och råkade då ställa alarmet på 07.40... och inte nog med det så stänger jag av klockan i sömnen för jag har inget minne av att den ringde över huvud taget... :P
Men det kan även hända den bäste, haha!

Nu är körslaget förbi också, det känns riktigt tomt! I lördags var det liksom sista gången som jag stog på dendär scenen i direktsänt TV... :/ menmen, det kommer kanske fler tillfällen får man hoppas. Jag hade stört kul iallafall! :)
Och vet ni vad som hände idag... jag blev intervjuad av radio efter skolan och nu är dom intresserade av att ha med mig i deras sändningar på söndagar där jag ska debattera om kärlek! haha, så nu kanske man blir radiopratare också.
Jag gav dom iaf mitt nummer så ska dom höra av sig i veckan om jag fortfarande är intresserad, jag har nämligen inte tackat ja ännu. Borde jag tacka ja till radio jobbet? :)

Med en ny vecka tillkommer även mer plugg... herregud skolorna nuförtiden tror att man är radiostyrd och orkar ta itu med allt! Bättre var det  när man gick i lågstadiet och fick en läxa i veckan som bestod av att rita en teckning typ...

Historia och Kulturhitoria plugg all over my bed... skulle du orka?

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

nej det skulle jag inte! ;)

2009-02-02 @ 18:09:18
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Anna

nej det skulle jag inte! ;)

2009-02-02 @ 18:09:20
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha, du också:O :P Dom intervjuvade oss också och tyckte vi skulle va me i panelenxP Hela skolan kommer sitta i den där panelen till slutx)

Puss på dig<3

2009-02-02 @ 20:12:17
Postat av: Stephanie Hansson

Linnea: Haha va! och jag som trodde att dom tyckte att jag var speciell... :O :P haha. Men gu va kul om vi båda får platserna! haha :) Hörs imorgon söt! Puss

2009-02-02 @ 20:52:38
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/
Postat av: Oskar Brusén

haha jag känner igen mig med det där med väckar klockan, haha. En dålig liten vana jag har:)

2009-02-02 @ 21:28:30
URL: http://oskarbrusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0