PROVET ÄR ÖVER

Äntligen! jag blev faktist något nervös innan vi blev insläppta till klassrummet :P
När vi fick proven var det första jag såg att det var typ 4 sidor med frågor och väldigt mycket svarsutrymme... alltså många stora frågor med långa svar. Jag lyckades iallfall skriva rätt bra tycker jag, det blir iallafall ett G :)
Nu är det bara historiauppsatsen kvar... har kommit nästan halvvägs och den ska lämnas in på måndag morgon, så det är nog inga problem skulle jag tro.

Snart börjar produktionsveckorna och jag börjar få lite panik för det! Vi har många låtar att arra och det blir ett stort jobb att fixa stämmor i varje låt... aningen stressamt med tanke på att det gärna ska vara klart denhär veckan så vi bara kan börja repa när produktionsveckorna är igång!
Jag ska snart gå på ett produktionsmöte då jag är "kontaktperson" i våran grupp, haha ännu mer ansvar alltså :)

Jag har inte hört något från dom som intervjuade mig och var intresserade av att ha mig i deras radioprogram, jag har tänkt lite mer på det hela och har kommit fram till att det skulle vara en riktigt bra erfarenhet att liksom debattera i radio.
Kan vara bra i mitt CV :)
På söndag kommer dom iallafall sända vissa delar ur min intervju. Radiokanalen heter P3 Star, mer vet jag inte! haha

Nu ska jag springa till mötet.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Angie

du får berätta mer när du vet! vill höra! :D

2009-02-04 @ 20:26:39
URL: http://angiex.blogg.se/
Postat av: caroline hansson

du fattar inte hur stolt jag är över dig. både pluggar och är kändis. jag hoppas verkligen att turen är med dig och att du blir en stor stjärna. och ett radio program oxå. inte illa.



tusen kramar ifrån faster carro

2009-02-05 @ 12:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0