STEFFI GOES NANNY

Hejsan!
Idag är det söndag och precis som dom flesta andra söndagar så är det ett riktigt risigt väder ute.
Har inte ni tänkt på det? Söndag är typ alltid = regn.
Jaja, tur för mig som inte ska vara utomhus större delen utav dagen, jag ska nämligen iväg till kungsängen och vara barnvakt till en 7 årig liten tjej hela eftermiddagen. Jag träffade dom första gången när vi var på semester i Grekland i sommras och sedan dess har vi hållit kontakten lite :)

Igår fick jag ett ryck och började städa mitt rum (?) En lördag kväll liksom. Fick lite panik på mig efteråt, men det var skönt att lufta ut allting. Har dessutom länge planerat att lägga upp bilder på mitt rum här i bloggen, men det har inte blivit av just för att det har varit så stökigt här den senaste tiden.
Jag och min familj flyttade in här i vårat kedjehus för ca 2 år sedan, och sedan dess har mitt rum varit lite av ett design-projekt. Såhär långt har jag kommit hittils iallafall :)





Nej nu ska jag få i mig lite frukost innan jag piper iväg till kungsängen!
Bloggar mer ikväll.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW! gumman! så där städat har det inte varit på jätte länge!!! hahah :P:P skemta litebara, mycke snyckare än mitt rum hihi:P

2009-02-08 @ 19:32:41
Postat av: Anna

Fina fina rum!! :)

2009-02-08 @ 20:41:58
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Fina fina rum!! :)

2009-02-08 @ 20:42:13
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0