ONSDAG

Då var man hemma igen, mycket tidigare än vanligtvis på onsdagar tyvärr, då min stallvistelse med ridlektion istället blev som en snabbvisit. Trååååkigt, jag som verkligen sett fram emot just denhär ridlektionen då jag skulle få rida den nya ponnyn.


Jag tog iallafall en bild på sötbollen Herark :) Ridningen får bli nästa vecka istället...


Nu till produktionsnytt ;) haha.
Dagen började kl 09.00 i reprummet med att vi gjorde upp ett schema för dagen så att repet blir lite effektivare.

Ps. Notera att min (för nuvarande) bästa vän sitter i vänster hörn... esperitox är det bästa man kan ta för att undvika att bli nersmittad av en halvkrasslig familj! Ds.

Under dagen satte vi äntligen medleyt (sångmässigt) och finslipade på gårdagens låtar så nu sitter dom som sten typ.
På eftermiddagen kom även våra underbara ettor som satte instrument på, änsålänge, halva medleyt :)
Till imorgon ska jag försöka sätta "My love" utantill på gitarr då det är jag som har äran att kompa där... hoppas det går bra :S kommer bärgis börja skaka om fingrarna när det väl är konsert så jag spelar helt fel, haha.



Top model
/S.H


Kommentarer
Postat av: Oscar

Du kommer inte alls spela fel....kanske en liten speciell version som ingen annan hört förut, men knappast fel :)

2009-02-11 @ 20:25:04
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com
Postat av: Stephanie Hansson

Oscar: Haha, det var snällt sagt ;) Men tyvärr kommer strängarna skorra på mina F ackord... haha

2009-02-12 @ 12:15:55
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/
Postat av: oskar

Fan vilken pers, ta sig hela vägen dit för att få reda på att de e inställt! stackarn <3

2009-02-12 @ 19:28:38
Postat av: Stephanie Hansson

Oskar: Ja :( Synd om mig ju...

2009-02-12 @ 21:29:06
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0