WHAT TO DO?

Imorse väcktes jag av mamma och Fredsik och fick ett presentkort på bio :) Sedan var det dags för en underbar brunch som mamma pysslat och fixat med under morgonen, så lite alla hjärtans dag-feeling fick man allt.


Brunch på morgonen är inte helt fel...

Jag får se vad resten av dagen har att bjuda på, det är planerat att jag och Oskar ska träffas, men det är inte förrän senare. Så just nu sitter jag och gör ingenting. Kanske jag ska ta hand om mig själv sålänge jag inte har någon annan att ta hand om? Jag ska nog unna mig en lång dusch med peeling och ansiktsmask, för det är vid sånnahär tillfällen man kan visa kärlek mot sig själv? :)

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0