IPREN OCH FÄRGGLADA PLAGG

Imorse när jag vaknade hade jag stööört ont i huvudet och hela kroppen. Kände mig svimmfärdig bara jag skulle ta mig från sängen till badrummet, så jag fick stanna hemma idag och bara ta det lugnt med mig själv.
Jag hade 38 grader feber, men efter att ha tagit en ipren har det sjunkit till 37,3... så nu känner jag mig något bättre iallafall... :)

Nu när det börjar ljusna till utanför fönstret så blir jag ändå lite glad, våren är påväg!
Och med det så väntar ett antal shoppingturer :) Jag var i stan förra veckan för att leta efter nya plagg, och då menar jag inte efter svart, grått och vitt som jag brukar komma hem med. Utan jag syftar på färgglada kläder :)
Inte så att man ser ut som en färgpalett, men en annan färg en svart tycker jag skulle vara skönt såhär i ljusare tider, så jag har köpt två färgglada klänningar.


Gina tricot, 149 kr.



VILA, 299 kr.

Nästa inköp blir massor av klackskor! ;)

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0