MYSKVÄLL MED VIRRAN

Vaknade till ringklockan imorse så jag inte skulle bli sen till produktionsmötet hos Wilma :)
På mötet bestämde vi vem som ska sjunga vad och brainstormade lite allmänt på hur våran konsert ska se ut.
Det kommer bli awesome, så missa inte det när det väl är dags för konsert nångång v.9! ;)

Jag har precis ätit lite pizza och sitter nu och tar det lite lugnt innan jag ska hem till Veronica. Vi ska titta på körslaget, rösta på team Hanna och äta kladdkaka, chips och godis! :) haha så jäkla typiskt oss att bara svulla när vi träffas...





Ikväll ska jag alltså se programmet från Veronicas soffa, men annat blir det nästa vecka... för då ska Team Nanne och alla andra körer vara med och göra finalprogrammet toppen! :D
Så nästa lördag får jag uppleva allt igen en sista gång... längtar något så ofattbart mycket tills dess...

/S.H


Kommentarer
Postat av: Jenny

jasså gör du! Kulkul, jajemen jag rider på skrevsta :)

2009-01-24 @ 23:55:54
URL: http://jeajny.blogg.se/
Postat av: Oscar

Asså,vi ska bara klappa i händerna i princip :P Typ meningslöst för oss att åka,du har lite närmare ;)

Men för oss uppbokade proffs i TeamWells (hoppas du fattar att jag är ironisk), är det svårt att motivera sig då tävlingen bara bevisar genomslagskraften hos Idol och länspatriotismen i Norrland xD

2009-01-25 @ 03:12:57
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com
Postat av: Anna

vecka 8 är det konsert gumman ;)

2009-01-25 @ 14:01:49
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0