SO MANY THINGS GOING ON

Jag har haft det himla jäktigt de senaste dagarna, det är därför jag inte hunnit/orkat blogga.
Men nu börjar saker och ting strukturera upp sig så nu har jag inte lika mycket panik som jag hade i måndags ;)
När jag säger att jag har det jäktigt menar jag att jag har en historia inlämning, kulturhistoria prov, gemu läxa och insåläxa till nästa vecka samtidigt som vi i produktionsgruppen måste börja arra och repa in våra låtar...puh.

Imorgon och på lördag händer det iallafall roliga saker! Jag ska nämligen träffa kören (och alla andra körer) igen! :)
Ser verkligen fram emot att repa sång, kamera, fixa kläder och lite sådant! Men jag har lite panik för vad jag ska ha på mig under sändningen, så därför ska jag och mamma åka till skärholmen efter middan och kika lite :)

Snart blir det mat, är riktigt hungrig, fast jag åt pannkakor till lunch! haha. Vi ska iallafall beställa hem thaimat idag! Mums!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0