SOM EN KLUBBAD SÄL.

Hej!
Som sagt är jag sjuk, och tråkigt nog har det blivit värre under dagen :(
Jag var på vårdcentralen i förmiddags och tog blodprov, provsvaren visade på att jag antagligen har fått influensa... Min feber har stigit till 39 grader och det är mycket för att vara mig då jag vanligtvis har 36,5 typ.
Jag hoppas verkligen att jag känner mig bättre imorgon, för jag får panik som jag är så dålig att jag inte kan gå på den efterlängtade middagen på Wallmans Salonger med Nanne och kören!

Just nu ligger jag i soffan och tittar på kanal 3´s TV program "are you smarter then a fifthgrader?", väldigt underhållande! haha, att vuxna människor inte klarar av lätta frågor som vad USA´s förrförra president hette i förnamn... Ursäkta liksom? ;D

Nu ska jag återgå till TVn och bara ta det lugnt!

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0