TEAM NANNE PÅ WALLMANS!



Åhhhh vad jag hade kul igår med hela kören!! :D
När jag kom innanför dörrarna och såg alla stå där vid baren så kom tårarna nästan, jag hade saknat dom så in i bomben mycket!!
Efter ett långt och härligt kramkalas så satte vi oss vid borden, åt en UNDERBAR trerätters tillsammans och hade hur trevligt som helst under hela kvällen... mycket skratt! (hur kan man låta bli med ett så skönt gäng?!)





Wallmans bjöd på en fantastisk show under kvällen! ... men sen när dansgolvet öppnades tog vi över scenen och dansade till "black or white" och "i can jive" :D underbart.




Jag hade en underbar kväll tack vare ALLA. Glömmer inte dethär! :) (btw, jag har pommac i mitt glas!) ;)


/ S.H

Kommentarer
Postat av: Oscar, Team Wells

Kul :)

Vi var på Golden Hits med vår kör i fredags, innan vi stack hem och repade på hotellet :)

2009-01-18 @ 19:04:41
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0