JAG OCH ANNA, VI ÄR GODA VÄNNER...

...och faktiskt inte olika ;) Vi är nämligen precis lika störda när vi är tillsammans, haha!
Innan vi gick till PizzaHut gick vi runt i stan och bara babblade hela tiden eftersom att det var så längesedan vi sågs sist!
Anna har ju varit på Carola camp och jag har varit på ridläger och i falkenberg så vi pladdrade på oavbrutet hela tiden faktiskt, precis som det ska vara ;)


Bilderna tagna från Annas blogg.

Redan imorgon lämnar jag mitt sockervadd för att åka till Grekland, men oroa dig inte AnieBananie, efter det har vi ju planer på skräckfilmer och kladdkaka i flera dagar innan jag börjar jobba ;)
Tack för en underbar dag! <3

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, då ska du minsann komma och sussa hos mig!!! :D



Saknar dig redan, tihi! TACK för idag babe och ha en superduper bra resa nu med din underbara familj!<3

2009-07-07 @ 23:18:07
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0