NYINKÖPT

Idag åkte jag, mamma och Fredrik till strängnäs för att kolla lite i affärer och så.
Jag köpte en foundation i en mörkare nyans och ett solpuder då jag blivit ordentligt brun i falkenberg! :) Sedan har jag också införskaffat en ny strandhandduk, en bok och schampo och balsam till Greklandsresan.


Nyinköpta grejor.

Jag har precis packat upp grejerna från mina väskor sedan falkenberg och landet, och ska alltså bara få några plagg tvättade innan det redan imorgon redan är dags för ny packning! Puh, det är kul att resa, men dethär med packning börjar kännas lite jobbigt nu x) Fast jag hade inte bytt bort mitt sommarlov mot något annat!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Oscar

Du glömde bort ett par strumpor här :S

2009-07-07 @ 02:25:51
Postat av: Anna

Åh älskade Toni&Guy!!



imorgon ses vi:)<3<3

2009-07-07 @ 02:27:15
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0