VI <3


Jag och River, sommaren -09.

Det är inte sant hur mycket jag saknar River, ponnyn jag red på mitt ridläger på grällsta.
Jag har drömt jättemånga gånger att jag lastar ur honom från transporten och får ställa in honom i en box på pärlviken där jag skulle få ha honom som min egen hela vintern. Tyvärr är det bara just en dröm denna gång, men nästa år ska jag äntligen få hyra häst. Och då kommer jag också ha tid. Förhoppningsvis blir det River jag hyr!

Saknar det otroligt mycket, älskling<3

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Så söt älskling! <333

2009-07-08 @ 00:16:57
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Axelalm

JA visst ser man att hästen river.. Tråkigt tycker jag men orka att man döper hästen till dess svaghet. Det är som att man skulle döpa mig till trötter eller knänknäckar conny eller nått.. :(

2009-07-15 @ 14:47:27
Postat av: Anonym

Axel alm, Det ar ett snett uppstallt hinder sa man kunde valja vilken hojd man ville hoppa, haha. Fattar inte resten av vad du skrev... River Bomb har val ingenting med hans svaghet att gora?

2009-07-15 @ 18:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0